6 november

Idag är jag utvilad och mår ganska bra.
Var ute och gick en sväng i morses när jag vaknade, riktigt härligt var det. Nu när förkyldningen börjar släppa kan man börja träna lite igen =)

Sitter nu hemma och väntar på att Kicki ska höra av sig så att jag kan åka bort till Viskastrand. Skulle träffa Ellinor med, men jag antar att hon ligger och sover eller något liknande, haha!

Fick precis ett samtal av min älskling, så söt är han! Han ringde för att meddela att han saknade mig massor och att han ska sova här inatt. Och då blev jag massa glad =)
Så nu har jag något att se fram emot hela kvällen på jobbet!

Ne nu får jag väl försöka göra något vettigt!

Postat av: Anonym

Alltid skönt att träna, flytta till ulricehamn så behöver du nog inte träna så ofta med alla dom här backarna vi har så lär man banta ihjäl sig nästan ;P

2008-11-06 @ 22:04:25
URL: http://monikafriberg.blogg.se/
Postat av: Helen

Du e duktig syster, vart ute & tränat idag med =)puss

2008-11-06 @ 22:26:38
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0