5 novmeber

Hääärligt väder ute, det gör att man blir på så mycket bättre humör!

Igår hade jag det underbart med älsklingen. Blev en sväng i knalleland.. fick en t-shirt, en tröja, örhängen och underkläder av min bästa baby. Han är så snäll =)
Sedan var vi hemma hos hans mamma och sådär en sväng, alltid trevligt =)

Efter det blev det "myspys", sedan ett bad och efter det käkade vi lite gott. Och sedan massa mer mys hela kvällen. Ingen har nog någonsin gjort mig så glad som han gör!
Visst att jag har varit lycklig innan, men inget slår det jag känner nu.. detta är total lycka och det kan ingen ta ifrån mig. Jag har haft sån otrolig tur att få träffa världens bästa. Det är helt otroligt, jag finner inga ord!

Nu ska jag åka till jobbet om en stund. Tjooohej


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0