4 november

Idag är jag trött..

Varit en slitsam dag på jobbet, men roligt =)

Nu är jag hemma en snabbis och landar, vid 3 ska jag möta älsklingen i knalleland, hoppas på shopping.. =) Sedan ska vi handla lite mat och så.. ikväll blir det ju myskväll hos honom.. längtar massor =)

Ibland förstår man sig inte på vissa, fast det kanske inte är meningen heller? Kan inte var och en bara sköta sina egna liv och sluta lägga sig i andras? Hur svårt ska det vara liksom..
Jag tänker inte längre lägga ner energi på personer som inte betyder något för mig!

Men så finns det dom personerna som verkligen överraskar en.. som är på ett helt annat sätt än vad man först trott, sånt gör en glad!


Ne nu har jag inte tid med det här, måste rusa


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0