3 november

Denna dagen har varit låååång kan jag lova.

Efter 4 timmars sömn inatt tog jag mig upp och gick till jobbet, halvdöd. Klarade mig igenom mitt pass och sedan blev det knalle en sväng med Ellinor.
Efter det en snabbis hem, käkade.. sedan kom Ida förbi och vi åkte och hämtade Ellinor, för att sedan åka vidare till syrran i Gbg, eftersom älsklingen var smart nog att glömma sina nycklar där igår =P haha..
Körde även hem Ellinor till sin lägenhet, är fan stolt över mig själv, första gången jag kör där utan att hamna helt åt helvete fel. Fast iofs var vi på väg att hamna fel en gång, men då fick det bli en olaglig sväng och sedan var vi back on track.

Nu är jag hemma, har precis pratat med älsklingen, käärlek <3 Nu ska jag packa och sedan soooova.

I morgon kommer jag antagligen inte skriva någon blogg, jag och baby ska nämligen ha mysiskväll med mat, bad och lite sånt ;)

Postat av: Helen

Natti natti syster sov så gott & hoppas ni får en skön mys kväll imorron, tack för snabb besöket ikväll. Älskar dig puss

2008-11-03 @ 22:48:36
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0