29 november

Jag har blivit dålig på att uppdatera, Skärpning!

Grattis till min älskade mamma som fyller år idag <3


Har jobbat, ända sedan i morse och slutade 21:15. Trött!
I morse var ändå värre, vaknade och det kändes som jag endast sovit 1 timme, MAX. Kicki hade ringt i natt också, har dock inte särskilt mkt minne av detta, DÅ är man trött!

Nu blir det iaf sängen, upp och jobba i morgon igen, woohoo? Och stackars mamma jobbar inatt, på sin födelsedag. Men hey, thats life. tyvärr.
Men nästa helg ska vi fira henne.. och "lillplutten" Michaela, som inte alls är så liten längre.. hon fyller redan 15!!!! Shit.


God natt på er!

Postat av: Ellinor

nu får du sluta jobba så mkt! i veckan har jag bestämt att vi ska träffas :P

2008-11-30 @ 22:49:47

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0