22 november

Jösses, idag var jag uppe tidigt, redan vid 8, halv 9 någon gång.. kände dock inte för att gå upp.. men jag skulle ju träna kl 10.
Ja så nu har man kört sitt första riktiga träningspass på riktigt längre. Det var verkligen underbart. Körde först bräda och sedan lite i gymmet.

Sedan var älsklingen här en stund, han och pappa bytte däck på hans bil, sedan åkte vi ut till Albrekts för att byta hans ring som var förstor.

Ikväll blir det väldigt lugnt, ska bara vara hemma och slappa. Kan behövas ibland också! Iofs så är jag väl redan uttråkad, men men..

Postat av: Helen

Tack så mkt min underbara moster Jenny =) puss på dig med.. hoppas allt e bra med dig?

2008-11-24 @ 21:44:57
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0