2 november

Hojhoj!

Har haft en kanonhelg verkligen. Varit i Gbg hos syster med min älskling. Kan det bli bättre?! Dessutom har min förkyldning börjat släppa.

Kom dit i fredags, tog det lugnt och myste.
I lördags skulle jag och baby in till stan, men körde en aning fel så vi drog till Ikea och kikade istället, kollade sedan lite i affärer runt omkring. När vi kom tillbaka kollade vi film och kramades en massa <3 Sedan blev det film och mys hela kvällen.

Tänk att jag har världens bästa, är så otroligt glad! Finns ingen mer förstående, snäll, fin, omtänksam kille. Du är BÄST helt enkelt <3

Nu väntar jag på att Kicki ska ringa, sedan ska vi dra ut till Friiiiiida och hälsa på lite. WOOHOO!

Postat av: Kicki

Hallå :O Ja har ju världens bästa ;)

2008-11-02 @ 21:03:56
URL: http://kristinschelin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0