2 november - Kväll

För en gångs skull är jag bara hemma en kväll och gör ingenting, har kollat på Tv, lyssnat på bra musik och bara slappat.

Innan dag lekte jag med Kicki & Frida en stund, vi åkte ut till Frida och hälsade på. Trevligt som vanligt! Blev dock ingen lång stund, jag kände mig hängig, trött och allmänt osocial.. (sorry för det!!)

Nu har gjort mig redo för sängen, det är snart dags att krypa ner, ska upp tidigt i morgon och tjäna pengar!


Jag är inne i en väldigt trött, trist, hängig och deprimerad tid just nu. Jag känner mig elak och tråkig mot folk. Men det finns inte mycket jag kan göra åt det. Det går inte att ändra på. Det är inte ofta jag är glad som jag brukar vara. Jag HATAR hösten =/  Det är så mycket skit som händer just nu, vaaaaarför? Jag förstår inte. Det är orättvist. BLÄ PÅ DET!

November's Here Again
Raining Down On Me
I Disappear Again
Just Like The Memories
Let The Days Go By
So I Can Say Goodbye To November
Say Goodbye

Postat av: Helen

Hejsan syster.. Läste precis din blogg, du vet att jag finns här för dig om du vill prata, älskar ju dig enormt mkt & du betyder så mkt för mig ska du veta..=).

Puss på dig, hör av dig när du vill & orkar

2008-11-02 @ 21:50:32
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se/
Postat av: F R I D A - Philips mamma

Ingen fara, jag va ju inte speciellt rolig heller, det känndes inte som det iallafall! :) Puss på dig!

2008-11-02 @ 21:56:14
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0