18 november

Fy fan vilken hemsk dag ändå, det har ju typ spöregnat hela förmiddagen, sprack ju iofs upp på eftermiddagen.. men då kom man ju ändå inte ut =/

Jobbar till 20:45, sedan funderar jag på att åka hem och gå ut och gå en sväng, har ju inte mina skor hemma bara =/ Glömde dom hos Kicki sist, får ta och hämta dom ngn dag. Får se hur det blir med den saken också för den delen eftersom pappa nästan har gjort slut på min bensin =P hehe..

Jaoo, älsklingen kom faktiskt till mig igår på kvällen, så himla gullig är han. Han hörde att jag var lite deppig och nere, så då kom han och tog hand om mig.. efter massa kramar och fina ord mådde jag mycket bättre igen!


Förstår mig fortfarande inte på vissa människor, men det är väl inte mening att man ska göra kanske. Sköt era egna liv!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0