17 november - 2 månader ♥

Grattis systeryster som fyller år idag =)

Idag har även jag och älsklingen varit ihop i 2 månader-.. känns dock som flera år, men jag antar att det är en bra sak. Trivs så oerhört med honom. Detta är äkta kärlek! ♥


Igår när jag hade slutat jobbet kom älsklingen, kändes massa skönt att få nana med honom, kändes dock inte lika roligt när han gick upp i morses =(
Idag har jag tagit det lugnt, körde Claes innan och sen slappat, varit hos min syster på lite kalas. Nu sitter man här och ugglar igen =D haha..

ohh jävlar idag köpte jag träningskort också, så nu jävlar är det bara att köra =D Börjar träna på lördag och det ska bli underbart skönt. Jag och Kicki har även bestämt lite andra saker, detta kommer att bli superbra! NU KÖR VI!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0