13 november

Nu sitter jag och äter frukost. är inte ens hungrig, men måste man så måste man.

Är grymt trött idag och mår allmänt konstigt, som om det kommer hända något?! BLÄ!

Igår jobbade och jobbade jag hela långa dagen och kvällen, När jag kom hem var Claes här på besök, mycket trevligt. Satt och fikade och tjötade skit i någon timme. Sedan kom även älsklingen. När Claes hade gått kom brorsan och hans fru för att nana över här inatt. Dom åkte nämligen till landvetter klockan 4 imorses.. och nu är dom väl på väg till Egypten. ÅÅÅÅH, jag vill också. Men det är ju deras bröllopsresa och dom förtjänar den verkligen :)

Nu ska jag slänga på mig smink, sedan ska jag och mamma åka och handla nödvändiga saker, typ käk. Senare ska jag träffa Kicki, träna lite. Sedan får vi se.. och så till Jim ikväll. gott.

Kommer hem i morgon igen, så jag skriver väl då!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0