10 november

Då var denna helgen över. Har haft riktigt trevlig.

I fredags var vi hos babys mamma, hon fyllde år. Käkade lite gott och så. Sedan åkte vi hem och myste.

I lördags var vi en sväng i knalleland och lite sånt där. På kvällen blev det party med Tessan. Förfestade uppe hos Jim med massa gamla goa låtar och en del Rockband spelande =) haha.. sedan drog vi till Harrys. Jaa kvällen var faktiskt väldigt lyckad! Taxi hem och sedan nana..

I söndags körde älsklingen hem mig, sedan kom syster och så firade vi fars-dag. Lagade lövbiff, klyftpotatis =D Sedan blev det även lite tårta och fika. Sen på kvällen kom min baby och nanade med mig. Så mysigt. Tycker inte alls om att sova ensam längre =P

Idag blir det jobb hela kvällen, får väl hoppas att det går fort! Sedan ska jag leka lite med Kicki ikväll, blir att hon nanar här och så! Wiihooo!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0