Kväll - 7 maj

Ikväll har jag också varit riktigt duktig =)

Först gjorde jag lite egna köttbullar, det är så jäkla gott, sedan diskade jag all disk som var och det var bannemej inte lite. Nu har jag duschat och lite sånt där, så nu blir det slappa resten av kvällen.. har ju faktiskt jobbat hela dagen och börjar bli lite seg.

Jag har blivit en riktig "googlerska" , jag googlar på det mesta nu för tiden. Men det är fan bra.. undrar man över något, eller kanske behöver något recept så är det skit bra. Man hittar ju alltid det man söker. Får akta så jag inte bli beroende bara =)

Sitter och funderar på vad jag ska önska mig när jag fyller 20, för det är så många som har börjat fråga.. vet ju några saker.. men =/
Några förslag?


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0