Kväll - 30 maj

God kväll på er.

Nu jävlar, nu har jag jobbat min sista kväll och den gick bannemej ovanligt segare än vad det brukar.
Just nu känns det lite underligt, men samtidigt härligt.
Mamma var snäll och kom och hämtade mig efter jobbet, hon ville inte att jag skulle gå ensam hem när det var en massa fyllisar ute.. min snälla mamma =)

Nu vettefan vad jag ska göra, tråkigt att sitta ensam hemma, men Jocke kommer väl om någon timme!

Imorgon bär det ju av på lite shopping, ska även försöka släpa med mig mister till knalleland för att kika på lite skor, sedan ska vi äta en massa kinamat.. vår nya grej typ.. men vadå, det är ju så sjukt gott!

Jag fasar för att Jocke snart åker ifrån mig och lämnar mig ensam.. det är nästan så att jag räknar ner dagarna. Men jag har tur som inte behöver oroa mig, då jag har världens bästa pojkvänn. Men det är dock jobbigt att sova utan honom.
Tacka gudarna för att Tessan finns, som kommer och nanar här hos mig.. hon ska få bli min inneboende under tiden. Och det kommer faktiskt bli super skoj!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0