Kväll - 25 maj

Jag är trött, trött, trött!

Först jobbade man hela dagen, vart riktigt stressigt, skulle laga mat, tvätta, stryka och allt sånt där på samma gång, för att allt skulle vara klart till en viss tid. Tillslut hade jag stressat så mycket att jag bara skakade =/ Äckligt!

Efter jobbet blev det en sväng, ganska lång sväng upp till mamma&pappa för att gratulera mammsen på morsdag!
Grillade lite kött och sånt där gott, sedan blev det lite fika och tårta.. massa mumms! Så nu får jag se till att vara duktig heeeela veckan.

Kom hem runt 21 tiden och sedan dess har jag inte gjort mycket alls, ska ta det lugnt nu, kanske kolla lite tv och så, men det kommer väl bli att man somnar.

Imorgon måste jag vara utvilad, för då kommer systeryster och Madeleine hit och då ska vi leka en väldans massor, heeela dagen/kvällen =)



Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0