Kväll - 23 maj

Oh herregud, trodde aldrig att jag skulle orka med så mycket som jag gjort idag!

Sov max 5 timmar inatt, sedan var det iväg till jobbet för att jobba dessa 7 timmar (tror inte jag var speciellt rolig att jobba med idag). Hur seg som helst och velade omkring! Men det viktigaste glömmer man faktiskt aldrig, hur trött man än är!

När jag väl kom hem trodde jag att jag skulle stensomna, men icke.. jag och älsklingen satte på en film och kikade på den. Sedan blev det lite matlagning.
Senare begav jag mig ut på en träningspass, GUD så skönt det var! Belönade mig själv med att köpa cosmopolitan på hemvägen.

Vilket var bra, för den satt jag och läste medan jag tog mig ett lång, varmt fotbad. Med filning och scrub efter. Nu känns mina fötter otroligt fräscha!
Hela jag känner mig jäkligt fräsch efter en lång, sval, underbar och efterlängtad dusch, med en "helkropps scrub". Får se hur länge man känner sig så här fräsch bara =)


Nu ska jag läsa färdigt min cosmopolitan, sedan nana.. (hoppas jag inte somnar på soffan inatt igen bara). Imorgon blir det jobb hela dagen lång!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0