Kväll - 22 maj

Jaoo, då var denna dagen redan slut och klockan börjar ju bli mycket =/

Var uppe hos mamma&pappa innan, han fixade rutan på nolltid, vettefan hur han gjorde.. ingen större skada skedd. Men haha, han fick för sig att det luktade spya i bilen :S haha.. ja, men nu slipper jag köra med en jäkla påse över rutan iaf, ser sådär lagom luffigt ut.

Mamma var snäll och fixade mina handdukar, så nu går dom att hänga upp ordentligt. Jag fick även "Hälgrepp" som ja ska ha i mina klackskor eftersom att dom glappade.
Vi käkade lite nyponsoppa med glass också, massa mumms var det.

Sedan blev det hem, så nu har jag diskat och fixat lite. Borde gå och lägga mig strax, ska ju upp tidigt imorgon och jobba. Så blir det även att jobba heeeela helgen =(

Ne nu står det "slappning" på schemat!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0