Kväll - 15 maj

Jag bara älskar sådana här slöa kvällar!

Har suttit och latat mig.. sedan blev det en lång varm, härlig dusch.. efter det provade jag min nya rengöring till ansiktet och la sedan en ansiktsmask!

Ja, och sedan blev det ett fotbad samtidigt som jag kollade nya avsnitten av one tree hill och gossip girl. Provade min nya fotscrub, den var underbar! Dessutom så passade jag på att måla naglarna också.

Så nu känner man sig riktigt fräsch. Strax blir det sängen.. och imorgon jobb!

Postat av: AKP

Va skoj att du testat lite av min mat =)
Jag är utbildad inom hotell och restaurang så jag gör bara egna recept nästan :)
Tyvärr har jag en magsjukdom som just nu spökar som fasen och matlusten är inte så stor :/

2008-05-16 @ 03:12:23
URL: http://akp.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0