Kväll - 13 maj

Jösses vad denna dag har gått!

Efter shoppingen i knalleland med mamma åkte jag och Jocke och storhandlade.. alltid skönt när man har en massa hemma och kan äta precis vad man känner för =)
När vi kom hem så fick jag för mig att jag skulle frosta av frysen, så så fick det bli.. samtidigt städade jag ur skåp och skafferi.. hade mkt på gång samtidigt.
Tog ett tag, men nu är jag klar!

Har även lagat omelett med bacon och champinjonstuvning. Det är UNDERBART när man får äta mycket fett =)

Det har blivit lite förändring här hemma och det gillar vi alltid, fick några fina dukar av mamma som jag har lagt på, köpte även en vaxduk till balkongbordet.


Imorgon ska jag jobba hela dagen, så snart blir det sova!
Ska även svänga förbi Gina och köpa den här klänningen

image271


Postat av: Johanna

Yess det är ju detta. snart är jag mamma =) hur är allt med dej då?

2008-05-15 @ 12:09:36

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0