9 maj

Har jag någon gång sagt att jag har världens BÄSTA älskling?
Så är det iaf. Älskar honom mer än något.

Vaknade med en fruktansvärd huvudvärk imorse, men det var bara att ta på sig träningskläderna, slänga in tvätten och sedan ge sig iväg på en träningsrunda. Kom tillbaka lagom tills tvätten var färdig.

Sedan blev det en dusch och laga lite mat.. kött och wook grönsaker, mumma!
Idag har jag inte hunnit med så värst mycket, men jag behöver nog ta det lite lugnt emellanåt, känns som om det finns 1000 saker man borde göra. Hade velat köpt en elgrill idag så man kunde grillat på söndag!

Imorgon ska vi åka till systeryster och fira henne lite, så det blir upp tidigt imorgon också =)

Jag har fortfarande världens huvudvärk, men det är dags att ge sig av till jobbet, får väl se hur det går.

Postat av: Helen

Hej syster, de kommer att bli spaghetti & köttfärsås för om jag ska göra tacogratäng till alla så kommer jag bara att behöva stå med allt hela tiden & känns inte som de passar när de kommer massa barn oxå du vet va jag menar..=)
Inte bra att du har ont i huvudet hoppas de går över snart iaf. Älskar dig pussa

2008-05-09 @ 15:55:26
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0