8 maj

Inte sovit värst bra inatt, har drömt en hel del konstiga saker. hur jäkla hemskt som helst.
Fast men blev ju väckt på världens mysigaste sätt imorse.. lite kyssar på halsen och sen ... ohoj vad skoj!

Ja nu har jag precis käkat, kör fortfarande min lilla diet, lika bra. Bäst utav allt är att det är så jäkla gott!
Mmm, men jag är bra sugen på glass! Ska nog ta mig en frukt.

Jobba ikväll, dags att ge sig av om sisådär en timme drygt. Hade mycket hellre gjort något roligare idag.. men det går ju inte. Dessutom så ska jag ha en tjej som går bredvid mig =/

Jao jao, det löser väl sig. Bara imorgon också, sedan är det helg.
Men jag fattar inte varför just jag får alla kvällstider! Orättvist.

Tjolahopp

Postat av: Helen

Hoppas de går bra ikväll syster håller tummarna för dig... Tack för samtalet igår & älskar dig så otroligt mkt...=)
Puss

2008-05-08 @ 14:54:41
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0