4 maj

Hallå!

Orkade inte skriva mer igår hade fullt upp. Men här kommer allt jag har gjort =)

Lördag:
Jobbade, sedan gick jag ner till stan och träffade Frida, Coffe & Philip, Helen, Robert & Madeleine som satt och käkade på café viskan. Tjötade med dom en stund, sedan åkte jag hem till mamma och pappa. Fikade och tjötade där en stund också. Sedan blev det hem.. på kvällen kom Jockes killkompisar hit, drack lite och sådär.
Ja och inatt har Jocke möblerat om här.. haha, vaknade av att han gick i sömnen eller något, fick för sig att det var en dörr bakom databordet :S Weird!
Sa även upp mig från jobbet =)

Söndag:
Jobbade ända till 15:30, sedan upp till mamma&pappa för att lämna bilen och då var även Claes där. Så han var snäll och körde hem mig, så slapp pappa ge sig ut.
Nu sitter jag och slöar, är verkligen helt slut. Tänkte att jag ska ta mig en dusch och sedan lägga mig framför tv:n och slöa heeeeela kvällen. Hoppas på en film med älsklingen sen också. Och självklart får jag inte missa "Sanningens ögonblick".

Så det var min lite mindre roliga helg.
Vad har ni hittat på?

Postat av: Fia

Nä men danne trodde det=) kommer väl fler=)

2008-05-04 @ 22:51:20
Postat av: Helen

Hejsan gumman vet inte heller va som händer här idag de kommer nog att bli ganska lugnt iaf...=)

Puss

2008-05-05 @ 13:18:13
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0