22 maj

Denna dagen har gått otroligt fort.

Slappat en aning, sedan blev det träning för både mig och Jocke.. sedan lagade vi lite mat och käkade ihop ute på balkongen.. hur gött som helst =)

Snart ska jag bege mig upp till mamma&pappa eftersom att ena rutan inte går att få upp på bilen, så pappa måste laga. Tänkte att jag skulle ta med lite saker som mamma kan fixa åt mig samtidigt.

Imorgon blir det jobb för första dagen denna veckan, ska faktiskt bli riktigt skönt, man blir grymt trött på att bara gå hemma.


Postat av: Malin

vad jag än pillar på så går de sönder =( du får be din pappa om ursäkt från mig, plus så kan jag betala om han vill! Pussas

2008-05-23 @ 10:31:20
URL: http://www.nogg.se/MalinAndersson

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0