16 maj

Idag har det varit en bra morgon, trots mitt otroligt griniga humör igår kväll/natt.. jag var verkligen emot allt och självklart lät jag det gå ut över älsklingen =/ Vilket inte var riktigt mening, men det tror jag han vet om. Det är väl så dagarna innan man ska ha "den roliga veckan"

Imorse tränade jag iaf det första jag gjorde när jag gick upp, det är så jäkla skönt.. man känner sig duktig och mycket frisk efteråt. Sedan blev det dusch och lite såntdär..

Nu har jag precis lagat käk.. lax, tonfisksallad och en god fet sås till det. mumms!

Så nu inväntar jag jobbet, ska inte åka förrens om en timme eller något, ser verkligen inte fram emot det.. men måste man så måste man. Har ju tagit extra tider nu med.. men det är ju bara två veckor kvar. sedan börjar jag på det nya jobbet.. det kommer bli toppen!

Efter jobbet hade jag tänkt att åka och sola eftersom att mamma jobbar och jag måste bygga lite på min solbränna, kan inte gå runt och se ut som om jag har varit i blekinge =)

Postat av: Malin

Ullared äger =P haha, saknar dig frugan =( pussas

2008-05-16 @ 17:05:46
URL: http://www.nogg.se/MalinAndersson

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0