15 maj

Vaknade idag av att jag fick ett sms av Tessan som ville att jag skulle komma ner till stan, så det var bara att gå upp, göra sig iordning och bege sig iväg till stan.

Köpte min underbara klänning och 3 andra linnen och dessutom har jag fått mina saker från Yves Rocher idag.. det var inte en dag försent!
Efter lite shopping träffade jag Sandra, drack lite kaffe och såntdär. Var inte hemma förrens ikväll, så även denna dag har varit fullspäckad och likaså imorgon!

Här kommer lite bilder på kläderna!

image272
Klänningen

image273
De 3 linnerna


image275
Skönhetsprodukterna från Yves Rocher

image276
Dagens middag.
Går fortfarande på dieten, det är så underbart att få äta massa fett.
Dessutom så har det redan visat resultat

Postat av: AKP

Nä självklart ska man inte äta majs när man äter LCHF =)
de e ju massa kolisar i majs =)

2008-05-15 @ 20:37:09
URL: http://akp.blogg.se
Postat av: AKP

Men om du läser allt jag skrivit där så står de ju precis de. Att ev att jag utesluter majsen samt att "de innehåller en hel del kolisar" =)

2008-05-15 @ 21:54:37
URL: http://akp.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0