12 maj

Mooorning =)

Har iofs varit vaken ett tag, men har ju inte hunnit skriva innan.

Har sovit otroligt dåligt inatt, hur jobbigt som helst.. känner mig helt död nu!
och strax ska man iväg och jobba också, men jag hoppas verkligen att kvällen går fort. Imorgon har jag eventuella planer, ska bara kika en extra gång så att det blir av, man vet ju aldrig =)

Någon som kollade hockeyn inatt? Det gjorde jag, bra gjort av Sverige asså!

Ne men nu får väl jag ta och dra mig =/

Postat av: emma

såklart man kollade på hockeyn! Jag har försökt sova nu på em för jag ska jobba inatt, men det var stört omöjligt! det blir till att sova bättre imorn när jag kommer hem!
Ha det gott idag! kram kram

2008-05-12 @ 17:35:17
URL: http://lillamini.webblogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0