Sjukis

Mår fortfarande inte bra alls, det känns som om halsen ska rivas sönder såfort jag försöker hosta eller svälja =/ Men det är väl bara att fortsätta knarka hostmedicin och halstabletter och hoppas på att det snart blir bättre.. ska ju jobba i helgen och då kan jag inte vara sjuk!

Idag har jag iaf varit på personalmöte, alltid kul att sitta och tjöta skit med jobbarkompisarna =) Sedan blev det apoteket och city, sedan hem och lata sig.
Träffade Tessan istan så åkte vi upp till mamma, käkade lite och tankade bilen.. sedan vidare till stan, gick till pressbyrån för att ta oss en kaffe, Claes jobbade så vi blev kvar där ända tills han skulle gå faktiskt.. Azzar kom och tjötade skit en stund också.

Nu är jag hemma, ska lägga mig och kolla på One tree hill och Gossip girl hade jag tänkt. Sedan får man se om det händer något annat =)

xo, xo / Jenny

Postat av: Ida

Problemet är ju att jag aldrig hade ont förut. Sedan fick jag en hosta som höll i sig ett bra tag, och när jag böjde mig ner och hostade samtidigt knäckte det till, och jag åkte till akuten. Dem sa att ett ligament mellan revbenen hade gått sönder, och att det skulle läka av sig själv. Det har nu gått runt 4 år, och det har INTE blivit bättre. Har varit hos flera andra läkare också. Fått laserbehandling och provat olika salvor och sånt, men det fungerar inte. Dem säger också att ju mer jag tränar upp det, dessto mindre ont ska det göra. Men så fort jag rider och använder säkerhetsväst (måste ha det på skolan) så trycker det på och gör förbaskat ont. Samma sak när jag tränat, så känner jag av det. Något fel är det ju?!

2008-03-19 @ 22:54:10
URL: http://iiidanilsson.blogg.se
Postat av: Ida

Ja, jag antar väl det.. För grejen är ju den att jag har inte ett dugg ont när jag bara är. Däremot så fort ngt ligger på, typ när man ska sova och en arm bara vilar där, så känns det jätte obehagligt. Typ som att det ska gå av! Det är jätte hemskt! Har aldrig varit med om att det varit såhär med någon innan, och inte läkarna heller :S
Men somsagt, en röntgen hade ju inte varit fel..

2008-03-20 @ 07:24:55
URL: http://iiidanilsson.blogg.se
Postat av: Jennifer

Hej Jenny. Ja, i den mån jag kan så hjälper jag människor till höger och vänster med bloggdesigner :)
Kul att du kikade in hos mig :)

2008-03-20 @ 17:00:03
URL: http://bloggingbyguinevere.blogg.se
Postat av: Jennifer

Tack så mycket :)
Ja, jag kan hjälpa dig.
Men jag har svårt att göra bloggdesigner om jag inte får foto och nåt som ska stå i headern!
Maila mig på [email protected] med dina önskemål: färg, foto, text, "tema" m.m
Ha en skön kväll :)

2008-03-20 @ 17:34:10
URL: http://bloggingbyguinevere.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0