Nu jävlar...

... nu har jag bestämt mig för att skärpa mig riktigt ordentligt.

Nu är det dags att gå ner dom kilorna man har lagt på sig. Jag ska sluta med allt "äta gott", inget godis och inga chips, blir jag sugen på något får det bli frukt, för det är ju faktiskt gott! Inget fyllekäk och inget bakfyllekäk heller för den delen.

Jag har klagat länge nu på att jag har gått upp i vikt, men inte fan har jag gjort något åt det och gör jag det inte nu så kommer det aldrig bli av. Dessutom kanske man hinner gå ner lite tills i sommar, så man kan visa sig i bikini. Dessutom ska jag föra en dagbok över allt jag äter, för då är det lättare att se vad man kan trappa ner på t.ex allt jäkla småätande som är grymt farligt.
Jag måste också börja gå ut och gå lite, efter ett tag kan man ju börja jogga. För hur jobbigt är det egentligen att ta sig ut och gå en promenad varje dag? Inte så jävla jobbigt egentligen.. men alltid har man något att skylla på!

Och när ska jag börja? det är väl lika bra att man skriver det här också, för om jag skriver det här så kommer jag känna mer att det verkligen MÅSTE bli av.. så jag ska börja nästa gång vi handlar, då man kan handla mycket nyttiga saker.. =)

Önska mig lycka till ;)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0