Natti

Var uppe en sväng hos mamma&pappa innan, fick låna deras bil, så snällt =) Så nu Frida kan jag komma VARJE kväll =P
Lånade en bok av mamma också "Gömda", har kommit en bit och den är hitills verkligen skit bra! Beställde faktiskt en bok innan på rean också.. "Liza Marklund - Studio sex", har läst lite i den på jobbet och den är hur bra som helst, så jag tänkte att det var lika bra att köpa den så att jag kan läsa ut den =)

Imorgon är det jobb tidigt, så nu är det bäst att krypa ner, ska bara läsa lite till först ;)


Jag som tänker mycket har tänkt till igen, på mig och Jocke.. (ovanligt?!) hehe, men jag har iaf kommit på hur jävla bra vi har det egentligen. Det finns ju inget att klaga på!
Det känns ganska skumt och ovanligt för mig då jag i mina tidigare förhållanden inte haft det särskilt bra.
Så nu är det dags för Jenny att börja uppskatta alla dessa små ting och sluta klaga över småsaker som egentligen inte finns.
För jag har den bästa i hela världen och jag skulle aldrig vilja riskera att förlora honom. Och det bästa med det är att jag verkligen känner att han älskar mig och jag behöver inte oroa mig för att han ska vara otrogen eller stöta på någon annan. Det är verkligen guld värt!


Postat av: Frida

Ja, det hoppas jag fanimig :) Läääängtar tills du kommer ikväll. Grrr. ;D Haha!

2008-03-04 @ 08:15:18
URL: http://mammafrida.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0