Jädrans snö

Nu är man hemma från Frida, varit där hela kvällen, passat Philip medan Frida har städat och så =) Sedan kollade vi på Rena Rama Rolf, det är så jäkla bra :D

Men fy fan vilket jäkla väder det är ute, har ju snöat hela kvällen, tog ett tag att skrapa av bilen vill jag lova. Och vägen från Sandhult in till stan är verkligen inte den roligaste att köra när det är snö. Fick köra max i 40 hela vägen, kunde knappt gasa eller bromsa för det bara slira och så gick bilen rakt fram.
Sedan när jag kom in till stan trodde jag ju att det skulle vara mycket bättre, skottat och allt så. Men icke, då blir vägen ännu sämre.. hur fan går det ihop?
Enligt SMHI så ska det iaf regna inatt och sedan vara sol imorgon på dagen, hoppas verkligen att det blir så!

Om det är bra väder imorgon blir det stan och kika lite med Frida och Phille =)

Nu tänkte jag fortsätta på min bok, läser fortfarande "Gömda", grymt bra!

xo, xo / Jenny


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0