Grattis =)

image151

Berndt och Ingegerd Drotz från Svenljunga vann en miljon på Bingolotto i lördags.
  -Det kunde inte komma lägligare, säger Berndt Drotz som blev arbetslös i höstas.

Det var en slump att de satte sig och spelade i lördags.

- Jag började pricka och så fick jag fyra i rad och så plötsligt när jag tittade upp så hade jag fått den femte, berättar Berndt Drotz.

Efter att ha ringt flera gånger kom han till slut fram. Berndt Drotz var helt säker på att vinsten på en miljon kronor fanns bakom lucka sex. Och det gjorde den ju. När Berndt Drotz berättar om vinsten stockar det sig i halsen.

- Det är rörande. Jag trodde aldrig jag skulle få uppleva det, säger han.

Familjen ska nu renovera hela huset och till hösten blir det en utlandsresa. En del är redan inhandlat ? en ny bil och en sedan länge efterlängtad motorcykel.

- Jag har aldrig åkt mc i hela mitt liv så det ska spännande, säger Ingegerd Drotz.


Postat av: Frida

Haha, vad vackert inlägg :]

Jaså? Var det när min pappa körde natt på DHL då? ;)

2008-03-13 @ 08:21:55
URL: http://mammafrida.blogg.se
Postat av: Christopher

Hej hej vist ser mina pizzor extremt smarriga ut ;)

2008-03-13 @ 18:31:09
Postat av: Christopher

Jaa ibland är det bra att ha en flickvän ;) Vad hittar du på idag då? Jag tänkte göra mig lite korv med bröd till kvällsmat, orkar inte görna något annat idag :p Tyvärr är min gurksallad o rostade lök slut ;(

2008-03-13 @ 19:51:48

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0