?!

Hade verkligen ingen fantasi till att komma på en rubrik idag, så jag skippar den!

Har i alla fall jobbat hela kvällen, gick hur fort som helst, kan bero på att vi tvättade hela kvällen och det var grymt skönt att ha något och göra! Och så ska man jobba imorn kväll igen.. fan vad goa pengar det blir nästa månad asså =)

Nu sitter jag här och ugglar som vanligt, fy fan vad tråkigt liv man har ibland asså, händer ju fan inget intressant alls.
I helgen är jag iaf sugen på att gå ut.. Jocke ska ha två kompisar här och lana hela helgen och jag känner verkligen inte för att sitta hemma och uggla med dom!

Pratade med mamma innan och pappa hade tydligen blivit påkörd på motorvägen idag, fy =/ Jävla idioter som inte ser sig för ordentligt. Som tur var så hade han inte skadat sig, utan det hade bara blivit skador på bilen. Och det är ju skit samma egentligen, för den går ju att laga =)

Fick faktiskt reda på en annan intressant sak idag.. det har ju varit jordbävning i Sverige flera gånger.. ni får ursäkta mig om jag är trög eller lite efter, men jag hade faktiskt ingen som helst aning om det =/

Ne nu blir det Gossip Girl och sen kanske lite "Meet the spartans"..

xo, xo / Jenny

Postat av: Ida

haha. I sådana fall är jag också trög, för det visste inte jag heller! :O

2008-03-26 @ 17:13:25
URL: http://iiidanilsson.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0