Ännu en dag..

Jao, så var denna dagen nästan över också. Dagarna har börjar gå så otroligt fort, fast det är väl lika bra de.
Har jobbat hela kvällen, blev ganska trevligt.. lite tv och lite korsord, inte för att jag är speciellt bra på sånt! haha

Nu är det 40 minuter kvar till löning, wiiho! Tänkte ta mig en dusch så att man är lite fräschare på jobbet imorgon. Och efter det får jag väl ta och betala min räkningar.. fy fan att nästan hela lönen ska gå åt på den skiten.. man är glad när man får lön, men när räkningarna är betalda återstår inte så mycket av lönen =/
Jao, men livet är väl sånt!

Efter det får jag väl gå och lägga mig, imorgon har jag ju ett 11 timmars pass att se fram emot, det är mycket men det kommer nog att gå bra. Tiden går rätt fort när man väl är där!

Saknar min älskling massa nu bara, har inte träffat honom så mycket denna veckan och imorn kommer jag ju inte få träffa honom alls.. och knappt i helgen heller, då han ska ha sina kompisar här och jag känner inte direkt för att sitta och störa dom.. bättre att grabbarna får vara ifred =)

Jao, det var ännu ett väldig ointressant inlägg från mig, hoppas ni läser med njutning ;)
Men det skulle vara roligt att veta vilka ni som läser är?

xo, xo / Jenny

Postat av: Marie , Williams Mamma!

Jag läser :)

2008-03-27 @ 09:07:59
URL: http://mzetterblad.blogg.se
Postat av: Christopher

Jag är din flitigt trogne läsare ;) Hihi... fast det vet du nog redan :) Håller med dig med det där om att all lön går åt räkningar :(

2008-03-27 @ 09:37:43
Postat av: Kicki

Haha jag läser inte ;)

2008-03-27 @ 18:42:22
URL: http://kristinschelin.blogg.se
Postat av: Ellinor

jag läser varje dag :D so you know. i helgen ska vi ju parta! :D

2008-03-27 @ 18:57:40

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0