6 mars

Idag har det varit en lång idag, gick upp i tid (eller när Frida ringde och väckte mig), gjorde mig iordning och sådär, sedan åkte jag ner till stan för att hämta upp Frida & Philip, efter det åkte vi upp till H&M Rowells och köpte en vårjacka till mig, så jäkla fin är den =)
Sedan åkte vi upp till mamma och fikade, efter det så blev det knalleland. Kikade runt en massa och jag hittade ett par skit snygga knästrumpor =)
Kikade lite till, sedan körde jag hem Frida & Phille.

Åkte hem, umgicks lite med älsklingem, fixa och dona.
Sedan blev det ut till Frida igen.. så nu sitter jag här, vi har precis börjat fixa mitt hår lite, senare blir det nog lite ansiktsmasker och sånt där, så blir vi extra fina ;)

Lägger väl kanske upp lite kort sen =)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0