28 mars

Godmorgon/middag.. jag var inte alls för humör för att stiga upp ur sängen innan, men är man tvungen så är man =/ Och självklart sätter man sig direkt här och ugglar.. tragiska människa! haha

Dagen då, ja den kommer endast bestå utav jobb.. roligt va? Nae man kanske kan tillbringa en fredagkväll på ett bättre sätt, men det är ett extra klirr i kassan nästa månad, vilket jag behöver.. så ge mig mer jobb =)

Igår, eller inatt var min älskling så massa söt och sa söta saker.. och jag blev massa jätte glad!
Och du som försöker få det att låta som om vi har det dåligt, det har vi inte! Så lägg av med det där, tack!
Jag älskar min Jocke över allt annat och jag skulle aldrig vilja ha någon annan!

Nu ska jag ta tag i disken, så man slipper den ikväll när man kommer hem.. och förhoppningsvis ger sig älsklingen iväg snart så att han hinner hem med käk innan jag ska åka!

Vad ska ni göra idag/kväll?

xo, xo / Jenny

Postat av: Marie , Williams Mamma!

Jag ska ha så himlans kul att jag ska tvätta :)

2008-03-28 @ 14:09:11
URL: http://mzetterblad.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0