27 mars

Idag har det varit en jäkla lång dag.
Som vanligt så vaknade jag lite innan älsklingen kom hem imorse (vid 6 tiden) och då vill jag poängtera att jag inte somnade förrän två.. sedan när han hade kommit hem kunde jag inte somna om förrän vid kvart över 7, för att sedan gå upp igen vid halv 9.
Bara till att göra sig iordning äta frukost och iväg till jobbet. Jobbat 11 timmar, men tiden gick faktiskt otroligt fort. Har fått massa tips idag om hur man ska äta för att gå ner i vikt.. mycket bra =)

Efter jobbet åkte jag upp till mamma&pappa, skulle bara ha lämnat ett kort som låg i bilen, som pappa tydligen behövde. Sedan skulle jag åkt till Kicki.. men hon svarade inte på mitt sms =/ Så det blev att jag var kvar hos mamma&pappa.. satt och tjötade massa skit med mamma till halv 12, då kände jag att det var dags att åka hem. Var verkligen helt slut..

Och nu sitter man här (som vanligt) inget roligt alls. Inte finns det något att göra heller. Ska nog lägga mig på soffan och kolla på tv, eller film.

Imorn är de på´t igen.. börjar jobba 15:30 och slutar inte förrän 23.. men sedan är man ledig hela helgen och på lördag blir det party.. skönt att ha något att se fram emot!

Fy, vilket tråkigt inlägg detta blev.. men men det är min vardag och vad som händer i mitt liv just nu, absolut inget intressant ;)

xo, xo / Jenny


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0