25 mars

Idag är jag på G, började tvätta klockan 12 och sedan dess har jag storstädat hela köket, så nu är det hur rent och fint som helst, känner mig riktigt duktig faktiskt =)

Dom ringde från jobbet innan och frågade om jag kunde jobba ikväll och eftersom att jag inte har något bättre för mig är det ju lika bra att ta det man får =) Blir ju mer pengar nästa månad dessutom! Kanske ska jobba imorgon kväll också, men det vet jag inte riktigt ännu.
Fick min lönespecifikation innan, fy fan vad glad jag blev.. fick 1400 mer än vad jag hade räknat med.. så nu kan man leva gott denna månaden, även om det är hur mycket räkningar som helst =) wiihoo!

Ne nu ska jag gå och väcka älsklingen, för han har faktiskt lovat att vi ska sätta upp vårt barbord idag!

Vad ska ni hitta på idag? =)
xo, xo / Jenny


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0