22 mars

Ja då har man varit hos mamma&pappa och ätit lite påskmat, oh hej&hå vad gott det var! Brorsan, hans tjej, syrran hennes man + lilla bebis var där och så min andra syster! Så med andra ord var hela familjen samlad. Är alltid kul att träffa alla, blir inte så ofta då både syrran och brorsan bor på andra orter.

en överraskning fick man också, när efterrätten var uppäten och familjen samlad hade brorsan och hans tjej något att berätta.. dom ska gifta sig i augusti.. så himla gulligt! Och eftersom dom itne hade förlovat sig ännu tog dom på sig ringarna när hela familjen var samlad.. det var nästan så att man blev avundsjuk, men är grymt glad för deras skull och det är väl bra att man kan glädjas åt någon annans lycka iaf =)

Stort grattis och en massa lycka till!

image164

Postat av: Jennifer

Oj, jag glömde säga att jag inte använder den mailadressen till msn, utan enbart till mail som har med bloggen att göra! Förlåt! Går det bra att skicka ett mail? Annars får du lägga till mig på [email protected] (men det är helst bara i nödfall).
Sussa sött :)

2008-03-22 @ 23:54:45
URL: http://bloggingbyguinevere.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0