2 mars

Tiden går otroligt fort, det är redan mars!

Igår jobbade man, sedan träffade jag Emma, vi tog en sväng i Knalleland.. då jag hittade en jävligt snygg kjol och ett linne. Sedan åkte vi upp till gamla jobbet och hälsade på. Hade mycket trevligt, tackar man för!

På kvällen blev det party, förfest uppe hos Walle eftersom Thess fyller 20 imorn.. sedan träffade vi Jockes kompisar, käkade istan och åkte hem.. somnade ganska omgående med en del alkohol i kroppen.

Idag har man jobbat hela kvällen, ganska segt.. men äntligen så är man hemma!

I veckan ska jag invadera Fridas hus, se till att ha myket mat hemma ;) haha.. nae jag ska nog äta innan jag åker dit, så slipper jag skämmas när jag äter dom ur huset =P
Har även bestämt med mamma att vi ska ut och gå lite i veckan, inte helt fel.

Nu ska jag äta lite strax och pussa på min älskling som jag har saknat massa =/

Postat av: Frida

Jag ska ha mat hemma, oroa dig inte! Och ät förfasen inte innan, vi ska bli feta ju :D

2008-03-02 @ 23:10:18
URL: http://mammafrida.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0