19 mars

Idag är det ett år sedan jag fick mitt körkort, wiihoo.. inte dåligt, tiden går ju hur fort som helst. Lyckats behålla det har jag också, inte dåligt, haha!
Och om jag minns rätt så var det fan ingen snö ute för ett år sedan.. så snälla, försvinn jag vill inte ha någon snö =/


Jag tror fan att jag har åkt på halsfluss, blir det inte bättre imorgon får jag väl ringa vårdcentralen och kolla upp detta, det gör så jäkla ont när jag andas och nu har det även börjat värka innanför revbenen när jag andas =/ Vill ju verkligen inte vara sjuk. Har tryckt i mig lite glass, får väl se om det gör någon skillnad.

Det värsta är att jag inte får pussa på min älskling nu när jag är sjuk.. vill ju inte smitta honom, egentligen borde vi väl inte sova ihop heller, men han envisas med att vi visst ska göra det =) Så söt!

Nu blir det kolla på CSI och försöka bota skiten i halsen.

xo, xo / Jenny

Postat av: Fia

usch ja.. hatar att vara sjuk=( finns inget att göra.. hoppas vi blir friska snart=)

2008-03-19 @ 13:13:57

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0