18 mars

Känns som om jag inte har skrivit på ett tag, men det var ju i förrgår, haha!
Vårat internet funkade inte igår, så då kunde jag inte skriva.. men i alla fall som jobbade jag hela kv'ällen, så jag hade väl ändå inget intressant att skriva.
Idag funkar vårt internet, men då cpade min dator istället.. nu har jag fårr igång datorn och är hyffsat glad för det.
Har jobbat idag också.. mår dock skit, ont i halsen och det gör ont som satan när jag andas.. inget bra alls =/ Så jag får väl ligga hemma i min ensamhet och vila.. gymt deprimerande. Vet inte ens om jag orka gå och köpa cigg.. kan ju knappt röka ändå.. men för sakens skull så känns det bra att ha om man du vill röka =)

Vad ska man göra? =/


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0