10 mars

Orkade inte skriva igår, var ganska bakis och sådär =)
Får väl skriva vad som hänt dom sista dagarna..

Lördag:
Gick upp ganska sent, alltid skönt att sova. Gjorde sig iordning och slängde i sig mat, sedan hämtade jag upp Tessan & Ellinor.. åkte upp till mamma&pappa för att lämna bilen och hämta alkoholen inför kvällen. Sedan begav vi oss ner till Joni som hade förfest. Drack och hade trevligt. Sedan blev det vidare till krogen. Kom hem ganska sent.

Söndag:
Gick upp ännu senare, tog det ganska lugnt, hade lite ont i bollen efter gårdagen =) Slappade i soffan, sedan kom Jockes pappa och syster upp på besök. Efter det blev det ännu mer slappande i soffan med film och lite sånt.. somnade till efterlyst =)

Måndag:
Idag har jag jobbat hela kvällen. Kiligt.. hade hellre legat kvar i sängen och myst med min älskling. Men det kunde man ju icke =/
Nu är jag hemma, funderar på om jag ska kolla lite på sex and the city. Det var ett tag sedan.
Idag är det även exakt 3 månader kvar tills jag fyller 20 =) hehe


image150



Postat av: Ida

haha nejdå! Du är as snygg ;) Jag kommer inte ens ihåg bilden på oss tre, men det bli nog bra :/

2008-03-11 @ 08:06:15
URL: http://iiidanilsson.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0