Sug min

Nu jävlar!!

Blir så trött och förbannad på folk i denna jävla håla som inte har något bättre för sig än att gå och hitta på saker om folk.
Nu har jag tydligen varit otrogen?!?!?!?! Men shit..

Skulle jag vara otrogen? Jo säkert.. jag som inte ens kan tänka tanken på att röra en kille nu när det är slut, hur i helvete skulle jag då kunna strula med någon annan under tiden vi var ihop?
Och denna person ville tydligen inte säga något medan vi var ihop.. nehe.. så om någon är otrogen, så berättar man inte det med en gång då? Sug min..

Jag vet iaf bäst själv vad jag har gjort, och jag har aldrig strulat med någon annan under tiden som vi var ihop. Det vet både jag och dom som verkligen känner mig.. vilket du tydligen inte alls gör.


Men fine, tro vad du vill.. mig spelar det ingen roll längre. Du har verkligen sjunkt lägre i mina ögon än vad jag någonsin trott att du skulle kunna göra.
Så från och med nu, tro vad fan du vill. Jag mår bra, för jag vet att det inte är sant!!!

Om man älskar någon, skulle man då kunna vara otrogen utan att berätta något?
Nej, för isf älskar man inte personen. Det är svin som gör sånt!



Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0