Party party




DJ Tune feat. Orremannen - Bag in da Box

Shit, detta var verkligen kvällens plåga. Otroligt meningslös låt, med en ännu mer meningslös video.. haha! Men på fyllan diggar man väl till det mesta.

Kvällens:
Klant: Går till Kicki, eftersom hon tappade sin mobil i den enda vattenpöl som fanns.
Konstiga: Haha det var nog ändå rätt många
Tjej: Jag tror ändå att jag och Kicki får dela på den platsen, pga vissa saker haha
Kille: Han där =)
Porriga: Lätt på efterfesten, men det går vi inte in på.
Roliga: Det går fan inte att välja.
Tröga: När vi kröp runt på golvet och letade efter Kickis mobil i en kvart och Dennis tog fram den på 1 minut

Man måste ha varit med för att fatta allt, men det är grymt roligt. Och jag är inte säker på att jag har nyktrat till ännu. Skulle göra mycket för att uppleva den där kvällen igen haha.
Men imorn är det på´t igen bara. Tråkigt att inte Kicki ska med bara =(

Ne nu har jag en massa att göra.. lägger upp lite bilder från gårdagen när jag har fått dom av Ellinor!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0