jahapp

okej, jag orkar verkligen inte skriva några speciella rubriker.


Jag höll på att göra världens tabbe innan och gud vad jag skämms nu!
När jag skulle åka dit jag ska sova inatt, så höll jag på att åka fel!!!!
Jag var nära på att åka till "mitt gamla hem", ja alltså där jag och Jocke bodde. Grymt pinsamt. Men det var väl av ren vana eller något.

jag visste inte att det skulle vara såhär tungt att förlora sin livs kärlek, den man älskar. För helt seriöst. Jag har nog aldrig älskat någon innan.



Det är många som frågar och undrar över vad det är jag har gjort honom, eftersom han lämnade mig. Då ska ni få ett svar, det var så här att jag var väldigt svartsjuk m.m. Och ja, fråga mig inte varför för jag fattar det inte ens själv.. jag vet att jag inte hade ett piss att vara svartsjuk över, eftersom att han inte skulle göra något =(
Men som sagt, jag har gjort ett misstag som jag aldrig kommer göra om.


Folk tror säkert att jag skriver här för att få uppmärksamhet.. men isf kan ni sluta läsa.. för jag skriver faktiskt för min egna skull, för att kunna skriva av mig. Jag har ingen lust att ringa och tjöta hål i huvudet på folk såfort det kommer en sådan där "våg" av gråt.


I hope you had the time of your life.

Postat av: FRIDA - Philips mamma

Du får alltid ringa och tjata hål i mitt huvud, det vet du (L)

2008-06-20 @ 12:54:45
URL: http://friidalicious.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0