Hela dagen - 10 juni

Ja herregud, synd att denna dag gått så fort.. men har ju haft en massa saker att göra =)

Var i knalleland och stan en sväng med Tessan, drack lite kaffe och tjötade skit som vanligt.. sedan hade jag en massa saker jag var tvungen att köpa tills på lördag.
Självklart så var man ju på systemet också!

Sedan var det bara till att åka hem, sedan kom mamma och dom. Lägger in lite bilder på presenterna sedan. Ja så nu har mamma och dom åkt.. ska duscha och använda mitt nya fotbad strax.


Och inatt kom min älskade Jocke hem.. gud så glad jag blev! Har verkligen saknat honom.. och han hade köpt med sig 3 stora toblerone, med vit choklad.. som han vet att jag verkligen älskar.. så gullig är han!
Men även han har ju åkt.. till jobbet, så jag sitter helt ensam =/


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0