Falska...

VEM:
Vill du kyssa nu? Hemlis ;)
Ska du träffa imorgon? Det vettefan
Sjöng du senast för? Don´t remember
Hade du senast en msn konversation med? Robin
Spelade du tv-spel med senast? Hmm typ Eric
Vill du ta med på en romantisk resa nu? Hohoj att jag skriver det här
Vill du kasta en sten i huvudet på? Ingen, det är ganska elakt, men man får iaf tänka tanken ;)
Förtjänar att dö? Många
Vill du sova bredvid inatt? ....


Ne jag är fortfarande sjukt förbannad, sprängs snart av ilska.
Men seriöst så vet jag inte vem jag ska vara mest arg på, den som har ljugit eller dig för att du är dum nog att tro på det?
Fast.. om man får tänka så.. så kanske det var lika bra att den här idioten ljög om det.. för nu är det så jävla mycket lättare att skita i dig.

jaja, det är väl sånt som löser sig. Jag och alla i min närhet vet att jag aldrig har gjort något, så varför ens bry sig om någon som tycker om att snacka skit?


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0