=/

Ni kommer få stå ut med att jag kommer skriva rätt mycket i min blogg nu, det är det enda sättet för mig att få ut alla mina känslor.

Idag känns allting verkligen för jävligt, jag som trodde att allt skulle gå åt rätt håll, men jag kommer nog få räkna med såna här dagar framöver. Dagar som idag då jag bara vill gräva ner mig i det djupaste hål och försvinna.

Det känns för jävligt att inte ha en anledning till att ta sig ur sängen, trots att man ändå inte kan sova.
Det känns för jävligt att behöva vakna upp ensam, utan någon att pussa och krama.. utan någon som säger "Jag älskar dig"

Jag vet att jag har mig själv att skylla för allt det här och jag ångrar mig. Jag skulle aldrig göra om det.
Men vad är det för farligt att ge en person en chans att visa det? Jag får ju inte ens en chans att bevisa.. jag menar, det är ju inte direkt så att jag har varit otrogen.

Och hur kan en människa som förlåtit otrohet, inte förlåta en sådan här sak?

Jag vill kunna gå tillbaka och ställa allt till rätta igen, men det är försent.. men hallå.. folk kan faktiskt ändra på sig. Och för din skull så gör jag vad som helst.

Postat av: W I L L I A M S . M A M M A

vad är det du har gjort, som han tycker är så hemskt att lämna dig för?

2008-06-19 @ 15:10:27
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0