Bajsröv

Ne fan, detta svider.

Har knappt kunnat äta eller sova på 4 dagar.. har rasat 4 kilo.. men ändå, jag kan inte äta.. jag får inte i mig något =/

Men jag vet, jag får skylla mig själv. Jag klantade mig som vanligt. Varför ska jag alltid förstöra allt? BAJS
Människan man älskat och litat på mest.. varför kunde jag bara inte ha visat det istället för att bete mig som jag gjorde? Så jävla onödigt.. men det är ju alltid bra att vara "efterklok" I vilket fall så är detta ett stort misstag som aldrig kommer att göras om så länge jag lever.

Så snälla ni, tänk på det när ni älskar och litar på någon, VISA DET!



I miss you </3

Postat av: Emma

KRAM!!

2008-06-18 @ 22:39:48

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0