8 juni

Har varit grymt dålig på att skriva och nu orkar jag verkligen inte sitta och rabbla upp precis allt, så vi tar det kortfattat =)

I torsdags var det ju studenten, då blev det party party hos Ellinor och sedan utgång, kom hem alldeles för sent och var grymt trött och bakis i fredags.

Ja i fredags slöade vi, kollade på Beck och halvsov hela dagen.. sedan blev det sova för natten.

Igår var det jobb hela dagen, 11,5 timmar.. men det var väldans trevligt..
Samma sak idag, jobb 12,5 timmar och nu har jag precis färgat mitt hår. Mamma hämtade mig när jag hade slutat, så gjorde vi en massa slingor. Blev verkligen kanon bra!

Ja så min helg har bestått av 24 timmars jobb, men det är så skoj så det gör inget!

NUUUU, vill jag verkligen att min älskade, fina, underbara lilla Jocke ska komma hem, går nog inte att sakna någon mer. Usch mår dåligt, vill bara krama om honom och pussa på honom i flera timmar.

Har en annan sak att berätta, så himla gulligt.. kommer dock icke ihåg vilken dag det var, men någon dag innan Jocke åkte iaf.. så satte han på min ringen som jag fick i 20 års present och så en puss på det. Gud.. det var så jäkla gulligt =)


Och en sak till.. på TISDAG fyller jag år.. checka Borås Tidning då ;)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0